1. kesäkuuta 2013

Finally, me and summer holiday

  Tässä sitä ollaan. Kohtuudella raskas viimeinen kouluviikko takana. Oikeastaan maanantaista torstai-iltaan elämä oli yhtä hullun myllyä. Keskiviikkona ja torstaina oli pitkät koulupäivät kun oli opinnäytetöiden väliseminaarit ja alkuviikko meni syksyllä järjestettävän Symposium tapahtumat järkkäilyihin ja projektisuunnitelman laatimiseen, olen toisena projektipäällikkönä. Enpä erikoisemmin ole sit muuta tehnytkään kun koulujuttuja koko viikon, niin kun pitikin. Mitä nyt...
 nauttinut äärettömän lämpösistä ja aurinkoisista päivistä. Nauttinu parvekkeella ilta-auringosta, näyttänyt kalppilaivan kapteenin ihoani ulkoilmassa ja vaan nauttinut siitä, että kesä on vihdoinkin täällä. Uskomatonta miten onkaan ollu lämmintä viimeiset kolme viikkoa.
 Ja ainakun on ollut aikaa, oon yrittänyt nukkua päiväunia ja mammutella aamusin sängussä ennen liikkeelle lähtöä. On äärettömän mukava ollu herätä aamulla, kun aurinko vaan paistaa ja linnut laulaa ja tietää että ulos ei tarvitse pukea päälle järkyttävää vaatekerrastoa, kuten edelliset kuusi kuukautta on tarvinnut.

Toki olen käyny kesävaateostoksilla muutamaan otteeseen tällä viikolla. Maanantaina H&M postipaketin mukana tuli boyfriend farkut (kerrankin löyty sopivan kokoiset), eilen kävin hakemassa tuon keltaisen topin (jotta näyttäsin vähän vähemmän valkoselta :D) ja tänään olin Eevan kanssa puolen päivän jälkeen kattelemassa josko vielä jotakin löytyis.
Oon jo pitkään ettinyt oikeita pyöreän mallisia rannekoruja, mutta mun ranteeni on niin kaponen että kaikki aina valahtavat eivätkä pysy ranteessa. Löysin kuiten H&M:n lasten osastolta kahdet 6. renkaan setit ja en kyllä hetkeäkään miettinyt että ostanko vai enkö osta.
Loppuviikonloppu menee parannellessa itseäni migreenistä, ollu nyt eilisestä illasta asti äärettömän erikoinen olo ja tänäänhän se sitten lävähti tossa iltapäivästä päälle, migreeni. Huomenna täytys lisäks alottaa lukemaan ensi viikolla olevaan neurologian tenttiin, mutta motivaatio on pahasti kateissa. Mistä mä sitä saisin viä tähän hätään? :)

-Hilma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti